|
Pozwolicie, ze pomarudze troche na temat poszukiwaczy skarbow. Jednak zaznaczam, ze moje uwagi nie sa skierowane do zadnego znanego mi uzytkownika z listy.
<BR>Z zawodu jestem historykiem (takim od bunkrow - pisalem prace naukowe z MRU). Od kilku lat po bunkrach nie laze - brak czasu a przede wszystkim nie ta sprawnosc fizyczna.
<BR>Wiec se kupilem wykrywacz (taki full servivce - Explorer). Mowie sobie, ze teraz to znajde kumpli i bede szukac. Inetersuja mnie rzeczy banalne - guziki , monety, i inne drobiazgi. Ciesze sie byle czym. I myslalem, ze bedzie tak jak dwadziescia lat temu z bunkrami. Wspolne wyprawy, przyjazn, wymiana materialow (tych nawet najtajniejszych) itd. A tu klops. Poznalem kilku poszukiwaczy. Wydzwanialem do nich, proponowalme wspolne wyprawy, Zdobywalem mapy, sponsorowalem wyjazdy (paliwo, zarcie itp - w zeszlym tygodniu oplacilem chlopa, aby zaoral ugor, zeby wydobyc monety). Jednak do mnie zadko kto dzwonil. Napokazywalem meijsc, ktorych znam. I co sie okazalo. Tylko pierwsza wyprawa byla ze mna. Jak miejsca byly dobre, to potem odbywaly sie ciche indywidualne wyjazdy bezze mnie.