Teraz jest wtorek, 30 czerwca 2026, 06:55

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Różniste pytania w sprawie wykrywek
PostNapisane: czwartek, 26 stycznia 2006, 20:11 
Specjalista
Specjalista

Jestem początkującym w temacie wykrywaczy i mam kilka pytań:

Pytanie poza konkursem :)
Zakładając, że nie potrzebuję dyskryminacji (w ogóle, że jej po prostu nie ma) to czy jest duża różnica w zasięgach w trybie statycznym między wykrywaczami polskimi a zagranicznymi? Jeśli nie ma dużej różnicy to który wykrywacz polski jest godny polecenia?

Chciałem kupić coś naprawdę dobrego w myśl zasady „jak mam kupić tanie, być niezadowolonym i wyrzucić pieniądze w błoto lepiej kupie coś z czego będę naprawdę zadowolony”. Chwilowo wybór padł na GTI 2500 + TreasureHound EagleEye. Czytałem, o wadach tego rozwiązania (ciężkie, łatwo się wzbudza o krzaki i nie można nosić łopaty). Czy przy założeniu, że zależy mi głównie na kompleksowym zasięgu (od monetek i cewki okrągłej poprzez duże przedmioty i TreasureHound EagleEye) i jakości wykrywania, a mam do przeszukania otwarte tereny nawet bez wysokiej trawy a do wykorzystania jest między innymi koparka :) to czy to najlepszy możliwy wybór? (z tych rozsądnych! mam na myśli – georadary i podobne wynalazki odpadają!). Czy jeśli chodzi o uniwersalność to np. XLT albo DFX są lepsze?

Postaram się nie zakładać więcej takich trochę bezsensownych tematów i resztę wątpliwości umieszczę tutaj ;) Tylko proszę nie odsyłacie mnie do wyszukiwarki bo już wpisywałem tam wszystko co tylko przyszło mi do głowy (Rutus Solaris, XLT, DFX. GTI 2500 itd. itp.), jeśli już to konkretnego linka poproszę.

Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: czwartek, 26 stycznia 2006, 20:26 
Starszy Chorąży Sztabowy
Starszy Chorąży Sztabowy

W statyku najlepiej prezentuje sie w zasiegach XLT,na stronie Darka w slynnym tescie pozostawia daleko w tyle pozostale wykrywki..