Teraz jest niedziela, 12 lipca 2026, 01:08

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: WITAM
PostNapisane: poniedziałek, 23 lutego 2009, 17:19 
Jest moze ktos z Walbrzycha i okolic - Zapal mam , sprzet jest ,tyle tylko ze jeszcze nigdy nie bylem w terenie - jestem zielony . Moze ktos z Was wezmie na kark zoltodziuba - chce sie podszkolic . Pozdrawiam

Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: pierwszy wypadzik
PostNapisane: poniedziałek, 2 marca 2009, 12:10 
Bylem wczoraj na swoim pierwszym wypadzie - kupilem Garretta ACE 150 ( wyczytalem ze dla poczatkujacych jest dobry) i tu rozczarowanie - sniegu ponad kostki - sprzet brzeczal mi caly czas - kopalem i kopalem raz za razem a jak cos sie juz trafilo to nie moglem zlokalozowac miejsca -musialem okapac pol metra kwadratowego - masakra ( znalazlem 5 zl PRL - moja pierwsza moneta -ha Ha ha) i powiem tak - garret 150 dobry dla poczatkujacych -bzdura . Raz ze poczatkujacy (to znaczy ja ) nie mam zadnego doswiadczenie to jescze kopac musialem raz za razem i to jeszcze tak wielkie jak dla mnie polacie - jaszcze raz masakra . Podsumowujac sprzet do bani ! (zreszta za taka kase -czego sie spodziewalem) .Nogi bolaly , buty spodnie mokre , od kopania lapki naciagniete ( ziemia miejscami zamarznieta ) - ale nie daje za wygrana - zmiana sprzetu dalej przecieram szlaki .Pozdrawiam wszystkich milosnikow przyrody .

Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: poniedziałek, 2 marca 2009, 12:13 
Starszy Sierżant Sztabowy
Starszy Sierżant Sztabowy

Gratuluję samozaparcia :) Ace jest do obczajenia oczywiście wszystko przyjdzie z czasem, co do ciągłych wzbudzań się to może to wina pokrywy śnieżnej?

Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: poniedziałek, 2 marca 2009, 12:29