Teraz jest poniedziałek, 26 stycznia 2026, 01:25

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: głęboko zalegająca skrzynia
PostNapisane: poniedziałek, 14 lutego 2011, 15:11 
Generał Broni
Generał Broni

Witam.Dostałem namiar na zakopaną skrzynię z porcelaną i srebrami.Pobieżnie przeszedłem teren i nic.Teren jest dosyć mocno zaśmiecony.Zastanawiam się,czy mój minelab
explorer xs nie wyrabia z głębokością.Czy lepiej byłoby zastosować jakiś wykrywacz pi?Nie wiem czy jest to skrzynia tylko drewniana,może jest obita blachą.Jak Waszym zdaniem najlepiej ustawić wykrywacz,z dyskryminacją czy bez.Czy jeśli skrzynia jest okuta stalowymi okuciami to sygnał ze srebra będzie zniesiony tymi okuciami stalowymi.Znajdowałem już metalowe beczki,kany po mleku,stalowe wiadra i z tym nie było problemu,ale nie mam doświadczenia z drewnianymi skrzyniami.Prosze o podpowiedź jak mam się do tego zabrać. Pozdrawiam

Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: głęboko zalegająca skrzynia
PostNapisane: poniedziałek, 14 lutego 2011, 15:47 
Generał Broni
Generał Broni

Może ktoś robi Ciebie w trąbę?

Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: poniedziałek, 14 lutego 2011, 15:55 
Generał Broni
Generał Broni

Nie

Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: poniedziałek, 14 lutego 2011, 16:00 
Generał Dywizji
Generał Dywizji

Teren duży? Może lepiej zaostrzoną anteną samochodową wymacaj?

Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: poniedziałek, 14 lutego 2011, 16:03 
Moderator
Moderator

Zakładając,że skrzynia jest a sprzęt jej nie widzi pozostaje Ci szpila.Trudne,pracochłonne ale na luznych gruntach (nie zakamienionych) działa.Oznaczasz teren,i rozpoczynasz systematyczne nakłuwanie metr po metrze :1
Jeśli to przydomowy ogródek-nie ma dużo roboty,jeśli zaś ,,pińć'' hektarów to ..... :h

Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: poniedziałek, 14 lutego 2011, 16:17 
Generał Broni
Generał Broni