|
Witam jest to mój pierwszy temat, jestem całkowicie zielony w tych sprawach, chciałbym dowiedzieć się co nieco o poszukiwaniu skarbów, od dawna chciałem kupić sobie wykrywacz metalu lecz jakimś sposobem zawsze mnie to omijało, teraz nadarzyła się okazja aby go nabyć od znajomego, jest to wykrywacz Nokta Velox One, oczywiście jest on używany a nie nowy (znajomy też go ma od kogoś innego), ponieważ jak dojdę do wniosku, że poszukiwanie nie jest dla mnie to nie będzie mi szkoda pieniędzy poświęconych na jego kupno. Teraz pojawi się kilka pytań związanych z tym wykrywaczem a mianowicie: chciałbym dowiedzieć się ile mniej więcej mogę mu za niego zaproponować, nowe chodzą po 2900zł w tym używanym brakuje słuchawek no i wiadomo nie ma gwarancji ani nic takiego, chciałbym aby ktoś pomógł mi zidentyfikować rok produkcji tego wykrywacza, czytałem na forum, że zaczęli je robić chyba w 2011 roku, ten którego mogę kupić ma wyjście na słuchawki na mini jacka a czytałem, że te z wyjściem na mini jacka były robione jako pierwsze modele a następnie w 2012 roku zaczęto robić z tym grubszym wyjściem, byłbym wdzięczny gdyby ktoś orientował się w tych wykrywaczach i pomógł mi dojść do tego jaki to rok bo wiadomo im starszy tym szybciej może się zepsuć a z serwisem jest chyba słabo bo jest to sprzęt Turecki. Chciałbym dowiedzieć się czy jest to dobry sprzęt dla początkującej osoby dodam, że nigdy nie miałem styczności z wykrywaczami metali, nokta velox one którego chce kupić nie posiada pinpointera może ktoś jest w stanie powiedzieć mi czy jak na pierwszy raz to bardzo będzie mi on potrzeby czy też dam sobie rade, nie wiem czy jest może możliwość dokupienia czegoś takiego do tego wykrywacza, a najlepiej prosiłbym o podpowiedzi jak wo gule zacząć zabawę z tym wykrywaczem, dodam, że dostałem go na weekend aby "obczaić" sobie ci i jak, jednak ciężko jest mi cokolwiek na nim ustawić aby wyszukiwanie było sukcesywne i abym nie kopał złomu np. gwoździ czy jakiś innych zardzewiałych rzeczy, c