Filip napisał(a):
Najlepsze to jest podniecenie świeżaków śmieciami :)
Tak się zastanawiam, jaki jest cel pokazywania takiego "kontentu" szerszej publiczności?
-Tak sobie czytam odczekałem i się dziwię- Moderator kim na tym forum jest moderator, osoba wspierająca a przynajmniej rozumiejąca "świeżaków"
Jestem początkujący fakt, coś tam robię i wyciągam to co ziemia dała uczciwie, oczywiście nie myli sie ten co nic nie robi.
Rozumiem ze Pan Moderator tylko fibule i złote hamery wyciąga.
- Jaki jest cel by to pokazywać szerszej publiczności, hmm a taki by pokazać co robię, może nie doskonale ponieważ właśnie się uczę, zdobywam wiedzę a przy tym dobrze spędzam czas, niestety masz 46 lat i możesz nie rozumieć szerszego spektrum pokazywania filmów na znanym portalu.
Filip napisał(a):
Dobra, mam złą perspektywę, 20 parę lat temu takie przedmioty lądowały na miedzy albo w narożniku pola, żeby ich kolejny raz nie kopać.
Hobby spoko, mnie tylko drażni robienie wielkiego halo z kopania śmieci.
-Pan zaawansowany ok dobrze może i w zawodzie, a ja zaczynam i chce czerpać z tego przyjemność, każda znajdka mnie cieszy, jeśli uważasz inaczej nie musisz ogladać a nawet komentować, są inni którzy właśnie sie uczą i chcą zobaczyć czy pracę wykrywacza oraz na czym polega to hobby. Śmieci sprzątam z pola, nie zostawiam w narożnkach czy na miedzach, bo zawsze mogę tam wrócić wiedząc ze jest porządek.
Ryjec napisał(a):
Daj spokój, zanim zostałeś Superfilipem też nie miałeś wszystkich rozumów pozjadanych. Chłopaki interesują się, są nawet grzeczni, nie słychać chyba nawet bluzgów na filmie.Może wyrobią się. A lepsze to niż by mieli siedzieć na przystanku, pluć słonecznikiem, zaczepiać ludzi i jarać blanty :lol: Chociaż jakby nie było, według dzisiejszego prawa bandyci :666