Teraz jest niedziela, 3 sierpnia 2025, 14:04

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1572 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 105  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: poniedziałek, 12 września 2016, 16:59 
Offline
Kapitan
Kapitan

Dołączył(a): niedziela, 1 maja 2016, 17:32
Posty: 353
No panowie kiedy coś ruszy się bo to prawie połowa września.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: poniedziałek, 12 września 2016, 17:05 
Offline
Kwatermistrz
Kwatermistrz

Dołączył(a): niedziela, 27 grudnia 2009, 20:50
Posty: 920
Lokalizacja: Warszawa
18 września można się spodziwać update, ale nie licz, że wiele wnisie w stosunku do poprzedniej wersji. Jego celem jest obsługa nowego pinpointera oraz nowej cewki do poszukiwania złotych samorodków.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: poniedziałek, 12 września 2016, 18:01 
Offline
Kapitan
Kapitan

Dołączył(a): niedziela, 1 maja 2016, 17:32
Posty: 353
Do końca nigdy nie można być pewnym co jutrzejszy dzień przyniesie :-D
Może id poprawią, albo co innego.
Mi to tak naprawdę marzy się program z większą ilością dźwięków na kolor jak 4-y.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: poniedziałek, 12 września 2016, 18:57 
Offline
Użytkownik zbanowany
Użytkownik zbanowany

Dołączył(a): piątek, 6 listopada 2015, 18:30
Posty: 406
Antonior napisał(a):
Do końca nigdy nie można być pewnym co jutrzejszy dzień przyniesie :-D
Może id poprawią, albo co innego.
Mi to tak naprawdę marzy się program z większą ilością dźwięków na kolor jak 4-y.


Minelab CTX posiada 50 multitonów, a ja i tak chodzę na 4(kombinowanych). Wystarczają w zupełności do identyfikacji, która decyduje o wykopaniu lub nie. :)

W Deusie chciałbym jedną poprawkę. Wymienną baterię w cewce.
Może wtedy zdecyduję się na kupno. ;)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: poniedziałek, 12 września 2016, 20:40 
Offline
Kwatermistrz
Kwatermistrz

Dołączył(a): piątek, 21 maja 2010, 19:27
Posty: 99
Lokalizacja: Polska
Upgrade oprogramowania na tym samym hardware ma sens tylko kilka razy, w celu poprawienia ewidentnych błędów oprogramowania. Jeśli zmiany są tylko kosmetyczne tzn. że zasoby dla drogi rozwoju i pomysły już się wyczerpały... i powoli trzeba wykonać nowy projekt bo ze starego nie da się już wycisnąć większej czułości, stabilności... etc. itd

TAKTYK


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: poniedziałek, 12 września 2016, 20:48 
Offline
Starszy Sierżant
Starszy Sierżant

Dołączył(a): środa, 22 maja 2013, 22:38
Posty: 78
coś chyba jesz można zrobić v2 jest głębsze od v3 do tego gdzieś na necie widziałem modyfikację zrobioną przez ruskich i osiągi były zaskakujące jak ruski potrafią to oni chyba też :666


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: poniedziałek, 12 września 2016, 20:57 
Offline
Użytkownik zbanowany
Użytkownik zbanowany

Dołączył(a): piątek, 6 listopada 2015, 18:30
Posty: 406
Taktyk napisał(a):
Upgrade oprogramowania na tym samym hardware ma sens tylko kilka razy, w celu poprawienia ewidentnych błędów oprogramowania. Jeśli zmiany są tylko kosmetyczne tzn. że zasoby dla drogi rozwoju i pomysły już się wyczerpały... i powoli trzeba wykonać nowy projekt bo ze starego nie da się już wycisnąć większej czułości, stabilności... etc. itd

TAKTYK



Można Twoją wypowiedź rozumieć w sposób - tutaj(Deus) nie da się poprawić?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: poniedziałek, 12 września 2016, 22:41 
Offline
Kapitan
Kapitan

Dołączył(a): niedziela, 1 maja 2016, 17:32
Posty: 353
Dla mnie 4 to za mało i musze na ekran zerkac.
Przy 10-15 był bym w stanie przyspieszyć w terenie.
Są takie fanty lub śmieci którym przydał by się stały ton.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: poniedziałek, 12 września 2016, 22:53 
Offline
Użytkownik zbanowany
Użytkownik zbanowany

Dołączył(a): piątek, 6 listopada 2015, 18:30
Posty: 406
Antonior napisał(a):
Dla mnie 4 to za mało i musze na ekran zerkac.
Przy 10-15 był bym w stanie przyspieszyć w terenie.

Są takie fanty lub śmieci którym przydał by się stały ton.


Być może widzę to niewłaściwie, ale w jaki sposób byś przyspieszył?
Byłbyś w stanie rozróżnić tony w granicach 1-15(odnośnie zalegającej w ziemi rzeczy) ?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: poniedziałek, 12 września 2016, 23:07 
Offline
Kapitan
Kapitan

Dołączył(a): niedziela, 1 maja 2016, 17:32
Posty: 353
W argo miałem 15 i nie stanowiło to problemu.
W deusie można precyzyjnie ustawić tony.
Niektóre zakresy są tak precyzyjne ze np id 65 to pulltab, wychodzą w innym również ale spora część ma właśnie ten jeden.
63 to już 50gr lub złotówka.
Na plaży 75 to ciekawostka ale w polu lub lesie to stały zakres dla szrapnelki.
Full tony mi nie podchodzą i śtad cierpienie na niedobór.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: poniedziałek, 12 września 2016, 23:25 
Offline
Użytkownik zbanowany
Użytkownik zbanowany

Dołączył(a): piątek, 6 listopada 2015, 18:30
Posty: 406
Jeśli miałbyś możliwość ustawienia tonu dla pulltab(id65) i 50gr.(63), byłbyś w stanie rozpoznać co jest czym?
Na plaży 75.

Moje dociekania dotyczą jednego. Czy jesteśmy w stanie, na podstawie słuchu, tak małe różnice zauważyć?
I jeśli się gleba zmienia, jesteśmy w stanie to zweryfikować poprawnie dla identyfikacji? Nieeee.

Są oczywiście wyjątki, np. ludzie z absolutnym słuchem.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: poniedziałek, 12 września 2016, 23:43 
Offline
Kapitan
Kapitan

Dołączył(a): niedziela, 1 maja 2016, 17:32
Posty: 353
Nie zrozumieliśmy się, kiepski ze mnie tłumacz.
Do poszczególnych zakresów id możesz przypisać określony dźwięk, nie mam na myśli opcji full ton gdzie przechodzą one płynnie tylko normalne przypisane dla konkretnych zakresów.
Czyli np od 55 do 64 inny ton a od 65 do 65 inny.
Określając się do jednego nie wylapiesz pochodnych w stylu zgietych, połamanych i innych które dają inny zakres, to wiem doskonale.
Nie chodzi o 100% eliminacji tylko o przyspieszenie identyfikacji.
Moja znajomość sprzętu nie określa się do daty rejestracji, gdyby o to chodziło ;-)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: poniedziałek, 12 września 2016, 23:58 
Offline
Użytkownik zbanowany
Użytkownik zbanowany

Dołączył(a): piątek, 6 listopada 2015, 18:30
Posty: 406
Nie chodziło, nawet nie zauważyłem. :D

Antonior napisał(a):
Do poszczególnych zakresów id możesz przypisać określony dźwięk, nie mam na myśli opcji full ton gdzie przechodzą one płynnie tylko normalne przypisane dla konkretnych zakresów.


Jeśli jesteś w stanie rozpoznawać tony(dla poszczególnych zakresów)w rozdziale od 1 do 15, to gratuluję.

Ale co jeśli... zmienią się warunki glebowe?!
Zmienią się też tonowe identyfikacje. Jak wtedy wygląda rozpoznawalność rzeczywista?
Prawdopodobnie potrzebujesz wtedy czasu na przysłuchanie się.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: wtorek, 13 września 2016, 07:50 
Offline
Kwatermistrz
Kwatermistrz

Dołączył(a): niedziela, 27 grudnia 2009, 20:50
Posty: 920
Lokalizacja: Warszawa
Zmieniają się warunki i ID traci na stabilności i zmienia swój zakres, wszystko się przesuwa.

Dlatego w sprzęcie z jedną aktywną częstotliwością nakopiemy więcej śmieci.

W przypadku wieloczęstotliwościowych jest już innaczej każdy przedmiot rejestruje się innaczej w każdym zakresie, częstotliwości. Taka mała dygresja.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: wtorek, 13 września 2016, 08:18 
Offline
Kapitan
Kapitan

Dołączył(a): niedziela, 1 maja 2016, 17:32
Posty: 353
15 tonow bez problemu pamiętam, zakres jaki można im zapisać jest szeroki.
Mi problem stwarzają full-e bo to nie moje częstotliwości.
Nigdzie nie podważyłem tego że id się zmienia bo tak jest.
Ale są niektóre przedmioty które przy przemiataniu krzyżowym mają staje id.
I po prostu cześć z nich można skutecznie ominąć.
Nie lubię Notch-a bo lepiej jest słyszeć dwa sygnały niż żadnego jak zje drugiego maskowanie.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1572 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 105  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL