Teraz jest piątek, 9 maja 2025, 15:13

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 275 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Rutus Versa (2023)
PostNapisane: sobota, 26 kwietnia 2025, 16:55 
Offline
Sierżant
Sierżant

Dołączył(a): sobota, 1 listopada 2014, 18:39
Posty: 64
Ustaw sobie dyskryminację na 0 ale tony na kolor przesuń na -3, -4. Nie pominiesz wtedy celi zaniżanych na identyfikacji do żelaza. Sprawdzone.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Rutus Versa (2023)
PostNapisane: niedziela, 27 kwietnia 2025, 08:19 
Offline
Generał Broni
Generał Broni

Dołączył(a): niedziela, 10 maja 2009, 21:35
Posty: 2175
Lokalizacja: Konin
Nekroskop napisał(a):
Ustaw sobie dyskryminację na 0 ale tony na kolor przesuń na -3, -4. Nie pominiesz wtedy celi zaniżanych na identyfikacji do żelaza. Sprawdzone.

Ok. Ale przesuwasz kolory w minusowe wartości poprzez programowanie tonów własnych, tak?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Rutus Versa (2023)
PostNapisane: niedziela, 27 kwietnia 2025, 19:13 
Offline
Sierżant
Sierżant

Dołączył(a): sobota, 1 listopada 2014, 18:39
Posty: 64
Tak, tony przesuwasz na minusy aby mieć sygnał od zaniżanych przez grunt obiektów. I wtedy decydujesz, czy kopiesz je czy nie. Ale wiesz , że są :1
Na małe sreberka albo złoto w ciężkich, zmineralizowanych glebach bardzo dobre rozwiązanie.
Jak pewnie wiesz, w Rutusach najlepiej sprawdzają się dwa tony, żelazo i kolor.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Rutus Versa (2023)
PostNapisane: niedziela, 27 kwietnia 2025, 19:23 
Offline
Generał Broni
Generał Broni

Dołączył(a): niedziela, 10 maja 2009, 21:35
Posty: 2175
Lokalizacja: Konin
Super :1 Dzięki za wskazówki, Kolego.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Rutus Versa (2023)
PostNapisane: poniedziałek, 28 kwietnia 2025, 05:55 
Offline
Plutonowy
Plutonowy

Dołączył(a): niedziela, 23 października 2016, 12:38
Posty: 48
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Nekroskop napisał(a):
Tak, tony przesuwasz na minusy aby mieć sygnał od zaniżanych przez grunt obiektów. I wtedy decydujesz, czy kopiesz je czy nie. Ale wiesz , że są :1
Na małe sreberka albo złoto w ciężkich, zmineralizowanych glebach bardzo dobre rozwiązanie.
Jak pewnie wiesz, w Rutusach najlepiej sprawdzają się dwa tony, żelazo i kolor.


Ja w ten sposób zmodyfikowałem multi tony tylko ze do -10 byl sygnał na niski przewodnik i z dyskryminacja na -1. Multitony w fast audio mi bardzo odpowiadają, dużo bardziej niż 2 czy 3 tony.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 275 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL