https://poszukiwanieskarbow.com/forum/ |
|
| Rutus serwis- pytanie o życzliwość https://poszukiwanieskarbow.com/forum/viewtopic.php?f=148&t=142721 |
Strona 1 z 2 |
| Autor: | wiedzmin [ sobota, 15 listopada 2014, 18:44 ] |
| Tytuł: | Rutus serwis- pytanie o życzliwość |
Witam Panów, mam problem, a pytanie kieruje do ludzi, którzy mieli jakąś przygodę z serwisowaniem swoich sprzętów. W mojej proximie pęknięciu uległo mocowanie sondy z jednej strony, nie od uderzenia itp tylko tak po prostu, podczas spacerku na polu. Napisałem do serwisu i otrzymałem odpowiedź że jeśli mam gwarancję to zostanie to zrobione, jeśli już nie to trzeba kupić nową sondę- 265 zł. Gwarancję miałem, tylko podczas przeprowadzki gdzieś się zawieruszyła... Gwarancję w końcu znalazłem i okazało się, że skończyła się dokładnie 1 dzień po tym, kiedy zgłosiłem do serwisu swój problem. I teraz moje pytanie- czy mogę liczyć na dobroduszność serwisu i naprawienie tego w ramach gwarancji, czy raczej nie. Pozdrawiam |
|
| Autor: | marko63 [ sobota, 15 listopada 2014, 19:08 ] |
| Tytuł: | Re: Rutus serwis- pytanie o życzliwość |
Dzwoń i rozmawiaj.Ja mialem problem z wykrywką, po gwarancji ok 4 lata.Wysłalem do serwisu i za śmieszna kasę dostałem spowrotem wykrywacz jak nowy tzn. nowa sztyca z włókna,klawiatura ,sonda,najnowsze oprogramowanie.Byłem zaskoczony.Uwazam,że serwis Rutusa jest na wysokim poziomie. |
|
| Autor: | darek31 [ sobota, 15 listopada 2014, 19:12 ] |
| Tytuł: | Re: Rutus serwis- pytanie o życzliwość |
Myślę, że w takiej sytuacji najszybciej dogadasz się z P. Arkiem. Bardzo życzliwy gość. |
|
| Autor: | wiedzmin [ sobota, 15 listopada 2014, 19:15 ] |
| Tytuł: | Re: Rutus serwis- pytanie o życzliwość |
Czyli można znaleźć gdzieś na stronie numer telefonu do Pana Rutyny po prostu zadzwonić porozmawiać? Dzięki za pomoc ! |
|
| Autor: | darek31 [ sobota, 15 listopada 2014, 19:17 ] |
| Tytuł: | Re: Rutus serwis- pytanie o życzliwość |
pw |
|
| Autor: | Ryjec [ wtorek, 18 listopada 2014, 22:40 ] |
| Tytuł: | Re: Rutus serwis- pytanie o życzliwość |
Potwierdzam słowa Darka, jestem pewien, że będziesz po kontakcie z Panem Arturem zaskoczony życzliwą i profesjonalną obsługą serwisową. Nie stresuj się więc póki co i napisz, jak się problem rozwiązał. :1 |
|
| Autor: | thomas71 [ środa, 19 listopada 2014, 00:20 ] |
| Tytuł: | Re: Rutus serwis- pytanie o życzliwość |
potwierdzam słowa kolegów nie dawno miałem przyjemność sprawdzenia jak działa gwarancja w Rutusie i powiem tyle że życie byłoby prościejsze i lepsze jak by wszyscy podchodzili do sprawy tak jak pan Rutyna! :1 W moim przypadku też problem z sondą błahy co prawda (wykruszone uszczelnienie) a serwis wymienił ją na nową. pozdr. |
|
| Autor: | boratynka [ środa, 19 listopada 2014, 01:42 ] |
| Tytuł: | Re: Rutus serwis- pytanie o życzliwość |
thomas71 napisał(a): życie byłoby prościejsze i lepsze jak by wszyscy podchodzili do sprawy tak jak pan Rutyna! i ja też tak myślę... Oby starczyło Mu sił i chęci... czyli - niekoniecznie Musi takim być... |
|
| Autor: | Abaqus [ środa, 19 listopada 2014, 08:27 ] |
| Tytuł: | Re: Rutus serwis- pytanie o życzliwość |
wiedzmin napisał(a): Czyli można znaleźć gdzieś na stronie numer telefonu do Pana Rutyny po prostu zadzwonić porozmawiać? :D A czy to takie dziwne? :) Poza tym on jest konstruktorem i producentem sprzętu, a nie handlarzem bez rzetelnej wiedzy. |
|
| Autor: | wiedzmin [ środa, 19 listopada 2014, 12:44 ] |
| Tytuł: | Re: Rutus serwis- pytanie o życzliwość |
Dzięki za odzew :) na razie jestem po telefonie do Pana Rutyny, który powiedział, że jest szansa na naprawę tego w ramach gwarancji i poprosił żebym przysłał cały wykrywacz na adres firmy, a on po ocenie uszkodzenia podejmie decyzję o której zostanę poinformowany. P.S: dodatkowym problemem jest to, że źle spojrzałem na termin upływu gwarancji(chyba ze szczęścia, że ją znalazłem) - pomyliłem październik z wrześniem, czyli gwarancja skończyła się 3 tygodnie przed tym, kiedy zgłosiłem problem do serwisu, choć mocowanie popsuło się już ze 2 miesiące temu i to tylko moje zaniedbanie, że nie zgłosiłem tego od razu. To wszystko wytłumaczyłem uczciwie Panu Arkadiuszowi no i zobaczymy co z tego wyjdzie. I tak cieszę się, że nie usłyszałem od razu kategorycznego nie, jak to z reguły w takich sprawach bywa. |
|
| Autor: | Solo8 [ czwartek, 20 listopada 2014, 00:22 ] |
| Tytuł: | Re: Rutus serwis- pytanie o życzliwość |
takie sytuacje się zdarzają, powinno przejść, w końcu nie zrobiłeś tego umyślnie, napisz jaki będzie finał tej sytuacji. |
|
| Autor: | wiedzmin [ poniedziałek, 8 grudnia 2014, 22:38 ] |
| Tytuł: | Re: Rutus serwis- pytanie o życzliwość |
Już wszystko załatwione! Wysłałem wykrywacz do serwisu. Za dwa dni zadzwonił miły facet i w luźnej rozmowie dopytał co tam się wykrywaczowi stało. Dziś rano zapukał do drzwi kurier ( w sumie byłem zaskoczony, bo myślałem, że najpierw dostanę jakiegoś maila czy telefon). Otwieram karton, a tam nowiusieńka, błyszcząca jak sreberka po kwasku cytrynowym SONDA :) Rutus :1 |
|
| Autor: | MIRAS2009 [ poniedziałek, 8 grudnia 2014, 23:08 ] |
| Tytuł: | Re: Rutus serwis- pytanie o życzliwość |
I to jest jeden z wielu powodów dlaczego zostałem przy Optimie :) |
|
| Autor: | slimak [ środa, 10 grudnia 2014, 11:54 ] |
| Tytuł: | Re: Rutus serwis- pytanie o życzliwość |
I wlasnie dlatego Rutus to bedzie moj nastepny wykrywacz. |
|
| Autor: | mario123 [ środa, 10 grudnia 2014, 12:03 ] |
| Tytuł: | Re: Rutus serwis- pytanie o życzliwość |
Osobiście sam byłem bardzo miło zaskoczony naprawą gwarancyjną.Sprawa została szybko załatwiona po wykonaniu jednego telefonu.Bardzo dobry przykład dla innych serwisów. |
|
| Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|