Teraz jest piątek, 13 marca 2026, 21:31

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Autor Wiadomość
 Tytuł: Garrett ace 150 wasze opinie,uwagi.
PostNapisane: sobota, 5 marca 2016, 15:13 
Plutonowy
Plutonowy

Witam,
od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem wykrywacza metali Garrett Ace 150.Niestety będzie to moja pierwsza przygoda z wykrywaczami, dlatego chciałbym się was poradzić.Czy ten wykrywacz łapie odznaczenia, hełmy itd. z drugiej wojny światowej ponieważ mieszkam blisko starych okopów z tego okresu i chciałbym najpierw tam zacząć szukać.Jak wspomniałem jestem początkującym poszukiwaczem i nie chce niepotrzebnie wydać masę pieniędzy na super sprzęt więc myślę że ta 150 będzie w sam raz.Pozdrawiam.

Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Garrett ace 150 wasze opinie,uwagi.
PostNapisane: sobota, 5 marca 2016, 19:04 
Starszy Chorąży
Starszy Chorąży

ostatni miesiąc latałem z ace 150 prawie codziennie i osobiście polecam , nie mam co prawda porównania do innych wykrywaczy ale według mnie w tej cenie to naprawdę dobry sprzęt . przy cewce tych rozmiarów jest dość głęboki , dyskryminacja działa całkiem nieźle , na paczce baterii śmiga dobre 20 godzin , łatwy do opanowania i dobry jako pierwsza wykrywka , według mnie jest to wykrywacz uniwersalny czyli i w pole i w las . jestem pewien że tyle jest o nich opinii ilu ludzi którzy go używali . tak że polecam jak najbardziej . pozdrawiam

Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: sobota, 5 marca 2016, 19:22 
Major
Major

Przez rok chodziłem ze „150" jako moim pierwszym wykrywaczem. Wiele ciekawych fantów wpadło i miło go wspominam.
Jeśli masz możliwość za dobrą cenę go kupić to myślę, że na początek w sam raz.
Chodziłem za drobnicą na All Metal z czułością 3 kreski. Sprawdzał się całkiem nieźle.

Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: sobota, 5 marca 2016, 20:32 
Plutonowy
Plutonowy