Nie wszystkie cewki tylko część cewek, głównie te z pierwszego rzutu do Anglii. Jeżeli możesz to nie wprowadzaj ludzi w błąd siejąc ferment. Każda cewka jeżeli jest wadliwa wymieniana jest na nową bezpłatnie. Wrzucam pierwsze oświadczenie dilera Nokta Makro
WAŻNY!
Drodzy klienci,
Jak niektórzy z was mogą / mogą nie wiedzieć, wystąpił problem z niektórymi cewkami w Wielkiej Brytanii.
Problem zgłaszany przez użytkowników polegał na fałszowaniu mokrej roślinności lub nadwrażliwości na wysokie zarosty.
To nas zaniepokoiło, aby przyjrzeć się temu problemowi, ale awaria nie występująca w przypadku wszystkich cewek i ograniczona do procentu z nich, faktycznie utrudniła działowi jakości znalezienie przyczyny.
Po dosłownie pracy w dzień i w nocy i analizie każdego materiału cewki okazało się, że problem był spowodowany tym, że jeden z materiałów zastosowanych w cewce od dostawcy nie mieścił się w granicach tolerancji.
Wysoki procent cewek przechodzi testy i działa dobrze, ale od piątkowej nocy zatrzymaliśmy produkcję i wysyłkę i zrzuciliśmy wszystkie cewki.
Choć brzmi to denerwująco i rozczarowująco, tak naprawdę jesteśmy szczęśliwi, że złapaliśmy to na wczesnym etapie i wykonaliśmy właściwy ruch.
Ponieważ Simplex + jest bezkonkurencyjnym produktem o wartości wydajności do ceny, nie chcemy narażać tego na szwank, pozwalając nawet niewielkiemu procentowi klientów napotykać jakiekolwiek problemy.
Co ważniejsze, jesteśmy gotowi podjąć to trafienie po swojemu, zamiast pozwolić, aby którykolwiek z naszych cenionych użytkowników końcowych był tego częścią.
Nowy materiał został odebrany i planujemy wznowić przesyłki już w przyszłym tygodniu.
Jeszcze raz przepraszamy za związane z tym niedogodności, ale wierzymy, że nasi cenni klienci docenią naszą uczciwość i ciężką pracę oraz stawiają satysfakcję klienta przed naszymi zyskami komercyjnymi.
Należy pamiętać, że dotyczy to tylko części cewek. Jeśli czasami nie występuje fałszowanie na mokrej trawie lub wysokich zarostach poza drobnym ćwierkaniem, prosimy nie kontaktować się z nami, panikując, i pomóż nam wymienić te, które zostały uznane za wadliwe i wznowić nasz regularny harmonogram wysyłki.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.
Pozdrowienia,
Dilek
|