Lipek napisał(a):
[quote="tara" Wykrywacz na gwarancji, ale Viking już się na sprawę wypina,
Ja bym im nie odpuścił. Gwarancja to nie ich widzimisię, tylko uregulowana prawnie kwestia. Pamiętaj też, że o wiele korzystniej jest skorzystać z rękojmi. Jak dalej będą robić problemy to napisz do Powiatowego Rzecznika Konsumenta - prawie zawsze działa :)[/quote]
Standardowe ich podejście od lat. Nawet mnie to już przestało dziwić. Urwałeś sobie kabel- twój problem, nie nasz a to że sztyca źle zaprojektowana i przeciera kabel to pech... Jak oni to nazwali uszkodzenie mechaniczne. Ale żeby skrobnąć coś do Nokty jak oni to widz,ą to już się nie wysilili.
Nawet nie chce mi się z nimi walczyć. Jestem dobrej myśli, że u producent nie potraktuje mnie z buta.
Dziękuje panowie za linki i wysyłam tam filmik z objawami