Teraz jest niedziela, 11 stycznia 2026, 23:03

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Regulamin działu

Kliknij, aby przejrzeć regulamin

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Bohater filmu dokumentalnego poszukiwany
PostNapisane: niedziela, 28 października 2012, 14:57 
Szeregowy
Szeregowy

Dzień Dobry,
Obecnie jestem studentem Szkoły Filmowej Andrzeja Wajdy w Warszawie, na kierunku filmu dokumentalnego. Jednym z elementów kursu jest nakręcenie krótkiej, 3 minutowej etiudy filmowej. Mój temat to "Nadzieja" a głównym bohaterem filmu jest osoba poszukująca skarbów przy pomocy wykrywacza metalu. Cała akcja filmu będzie się rozgrywać na plaży nad Bałtykiem.

Zwracam się do Państwa o pomoc w wyszukaniu odpowiedniej osoby, która będzie mogła wystąpić w moim filmie. Szkoła za występ w filmie nie przewiduje gratyfikacji finansowej, jednak kopia filmu jest niezwykłą pamiątką, a doświadczenie wyniesione z występu na planie filmowym - bezcenne:).

Konkretnie, kogo szukam:
- mężczyzny
- pasjonata, który kocha swoje hobby
- osoby otwartej, łatwej w kontakcie
- posiadającego wykrywacz metalu, który w zestawie ma słuchawki (jednym z ważniejszych ujęć w filmie jest zbliżenie na twarz z założonymi słuchawkami)
- mieszkającego nad morzem, bo tam będzie się rozgrywać akcja filmu (chodzi o względy logistyczne, no chyba, że ktoś byłby gotowy dojechać z dalszego miejsca Polski)
- potrzebuję aktualnego zdjęcia twarzy, na którego podstawie wybiorę wstępnie dwie - trzy osoby i zaproszę do dokumentacji, czyli zdjęć próbnych

Terminy:
1. Pierwszą dokumentację (czyli wstępne materiały do filmu) chcę nakręcić w dniu 10 listopada w plenerze, czyli mój bohater powinien być dostępny w tym dniu nad morzem - okolice Gdańska, miejsce jeszcze do potwierdzenia.
2. Ostatecznego wyboru bohatera dokonamy w szkole, po prezentacji dokumentacji, ok 23 listopada, wtedy ustalę termin zdjęć finalnych.