Teraz jest wtorek, 5 sierpnia 2025, 03:09

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1572 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 105  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: sobota, 4 marca 2017, 18:58 
Offline
Starszy Sierżant
Starszy Sierżant

Dołączył(a): środa, 22 maja 2013, 22:38
Posty: 78
widzę że coś się klaruje mimo błędów nie jest tak zle :P


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: sobota, 4 marca 2017, 19:00 
Offline
Starszy Sierżant
Starszy Sierżant

Dołączył(a): środa, 22 maja 2013, 22:38
Posty: 78
benekpe mógłbyś sprawdzić statyka w 4 wiadomo że wiesz o nim najwięcej


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: sobota, 4 marca 2017, 19:03 
Offline
Kwatermistrz
Kwatermistrz

Dołączył(a): piątek, 21 maja 2010, 19:27
Posty: 99
Lokalizacja: Polska
Shelton napisał(a):
Niestety często hardware zostawia takie, a nie inne możliwości i nawet najlepiej napisane oprogramowanie tego nie zmieni.


Dokładnie tak. Rozwój oprogramowania ma sens do pewnego momentu, 2-3 lata os początku życia produktu. Z platformy sprzętowej Deus już nic więcej nie da się wydusić, można za to dodać wodotryski i pojęcia jak 'ujemna dyskrymiancja', które trudno (wcześniej nikt nie używał takich pojęć) zrozumieć....

Cytuj:
Na forum Detector Prospector Steve napisał na ten temat cały elaborat.

Ok kiedy pojawiły się platformy programowane od tego czasu spadła jakość urządzeń i zaczęły pojawiać się błędy. W urządzeniu analogowym nie było takiej możliwości. W cyfrowym, programowanym, wiele osób pisze kod źródłowy i modyfikuje i pewne rzeczy są ze sobą ściśle powiązane co generuje dodatkowe błędy.


Chyba tylko w firmie gdzie nie ma kontrolingu :lol: Czy ktoś zauważył, żeby spadła jakość i wydajność np. iOs w najnowszym iPhone 7. Ja jakoś nie zauważyłem :lol:

Widocznie w XP wszystkiego nie sprawdzili. Nikt nie wie czy XP zatrudnia nowych programistów, czy autorów wcześniejszych kodów. Z dalszą opinią (opinią Steve'a?) się nie zgadzam ponieważ uważam, że technika analogowa ma swoje ograniczenia w porównaniu do powtarzalnej techniki procesorowej, itd

TAKTYK


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: sobota, 4 marca 2017, 19:12 
Offline
Kwatermistrz
Kwatermistrz

Dołączył(a): niedziela, 27 grudnia 2009, 20:50
Posty: 920
Lokalizacja: Warszawa
Na pewno ma ograniczenia, tylko, żeby dobrze stworzyć pewną rzecz trzeba mieć sprawdzony zespół. Teraz jest pytanie czy ten zespół to pracownicy na miejscu, czy podwykonawcy na zlecenie. To od tego zależy sukces.

Popatrz na Spectrę... sukcesu nie będzie, bo osoby za ten projekt odpowiedzialne już nie pracują dla Whitesa. Efekt. Ostatnie update 7 lat temu... tryb dynamiczny jest tak wolny że szkoda gadać, wystarczyło by napisać lepszy soft i byłoby nieco lepiej. Tak nie będzie, bo nie ma już komu.

Cyfrowa technologia daje większe możliwości, ale wymaga też większych nakładów pracy, lepszej logistyki, reżimu pracy i konsekwencji. W przypadku złożonego produktu, także skrupulatnych i długich testów.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: sobota, 4 marca 2017, 23:09 
Offline
Kwatermistrz
Kwatermistrz

Dołączył(a): piątek, 21 maja 2010, 19:27
Posty: 99
Lokalizacja: Polska
To prawda. Aczkolwiek w przypadku np. MXT udało im się zrobić kosmetyczne poprawki z wersji Tracker do Pro.

Natomiast przyszłość detektorów XP jest w tej chwili w rękach beta testerów :lol:

T.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: sobota, 4 marca 2017, 23:21 
Offline
Kwatermistrz
Kwatermistrz

Dołączył(a): niedziela, 27 grudnia 2009, 20:50
Posty: 920
Lokalizacja: Warszawa
Taktyk napisał(a):
To prawda. Aczkolwiek w przypadku np. MXT udało im się zrobić kosmetyczne poprawki z wersji Tracker do Pro.

Natomiast przyszłość detektorów XP jest w tej chwili w rękach beta testerów :lol:

T.


Proszę zachować powagę, bo samemu się wypuszcza produkt i sytuacja może się powtórzyć. Los bywa okrutny za takie żart ;)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: sobota, 4 marca 2017, 23:29 
Offline
Moderator
Moderator

Dołączył(a): wtorek, 23 sierpnia 2011, 20:41
Posty: 946
Lokalizacja: Częstochowa
13"+RC+WS4

Dosc mocno podkrecony, Dyskr -6.4 , zoom x6

Teren : ugorek, delikatnie piaszczysty

Na plus : dziala stabilniej (nic sie nie wzbudza od przypadkowych tracen cewki jak to ma w zwyczaju inny detektor, ale o tym moze kiedys napisze :h ), zelazo wchodzi czysciej, lepiej mozna odesparowac kolor ... czy jest glebiej ? byc moze ... kopie sie zauwazalnie wiecej sygnalow ... ID mniej sie rozjezdza

Wykres XY jest do bani ... tak samo pokazuje np. plytka, prostokatna blaszke jak monete - dla mnie zbedny bajer

Mialem wrazenie, ze jest bardziej pradozerny (to tez musze sprawdzic, byc moze to mylne wrazenie)

* - na koniec ciekawa sprawa ... chodzilismy na 2 Deusy (ta sama konfiguracja), jeden v3.2, drugi beta 4 ... kolega podszedl z samym panelem do mnie, zeby sprawdzic moje nastawy, wlaczyl czestotliwosc a tam mu sie wyswietlilo 63kHz ... skad to i czemu tak ... nie wiem, zaluje, ze nie zrobilem fotki :h , kiedy wrocil do swojego sprzetu wszystko wrocilo do normy ...

Edit : na innym forum znalazlem informacje jakoby baterie w nowym sofcie trzymaly krocej ... moze ktos to potwierdzic badz zaprzeczyc ?


Ostatnio edytowano sobota, 4 marca 2017, 23:51 przez wclan, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: sobota, 4 marca 2017, 23:34 
Offline
Kwatermistrz
Kwatermistrz

Dołączył(a): niedziela, 27 grudnia 2009, 20:50
Posty: 920
Lokalizacja: Warszawa
ID typu polar plot dla VLF będzie tylko bajerem. To nic nowego. Taka poglądówka.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: sobota, 4 marca 2017, 23:53 
Offline
Młodszy Chorąży Sztabowy
Młodszy Chorąży Sztabowy

Dołączył(a): czwartek, 6 września 2012, 12:44
Posty: 176
Lokalizacja: Calypso
Moje wrażenia po pierwszych testach terenowych z softem 4.0.18:
Przez całe 5h miałem dyskomfort polegający na tym, że miałem więcej dźwięków od gleby (przy dyskryminacji na -6.4) lub ich brak (przy dyskryminacji na 0). Generalnie rzecz biorąc przy dyskryminacji na 0 miałem wrażenie, że wykrywacz czasami coś wycina (nawiązując do moich wcześniejszych wypowiedzi nt. ujemnej dyskryminacji). Jak ustawiłem dyskryminację na -3.3 wydawało się być w normie jeśli chodzi o ilość dźwięków od gleby (w stosunku do softu 3.2) na częstotliwości 12kHz. Pod koniec testów przyszła mi namyśl jedna rzecz, skąd ta ujemna dyskryminacja... zauważyłem, że folia aluminiowa identyfikowana jest wyżej (zakres do ID60 nawet) - to może wskazywać na to, że XP przygotowując cewki do poszukiwania złota rozciągnął troszeczkę skalę ID w "zakresie złota", a żeby zbytnio nie podciągać jej do góry podciągnął też w dół (powiedziałbym nawet bardziej w dół niż do góry) co dało w rezultacie ID0 które tak naprawdę wycinało żelazo w stosunku do softu 3.2 w zakresie 3 do 6! (w zależności od częstotliwości) - stąd ich pomysł na ujemną częstotliwość. Daję głowę na pniaka, że tak właśnie było! Do tego jak już zeszli z ujemną dyskryminacją postanowili dorobić drastyczny spadek skali ID który pokazywałby nikiel i ceramikę (myślę, że ustawiając dyskryminację na -5.0 żadnej ceramiki nie znajdziemy; ceramika i nikiel zacznie się właśnie od około -5 w dół i to też w zależności od częstotliwości). Wniosek, jeśli chcesz mieć ustawioną dyskryminację w sofcie 4.0.18 na 0 tak jak na sofcie 3.2 przy częstotliwości 12kHz musisz zjechać do -4.8!
Jeśli chodzi o wzbudzanie się na ujemnej dyskryminacji o pocieranie o trawę czy patyki... to na cewce 11" stosunek między softem 3.2, a softem 4.0.18 powiedziałbym 1 do 1.1. Moja cewka 11" z softem 3.2 też wzbudzała się w twardych patykach, czasami nawet przykrywając pożądane sygnały ;) soft 4.0.18 nie chcę przesadzać ale może, może ciut więcej tych wzbudzeń przy dyskryminacji ujemnej na maxa albo nawet tyle samo. Natomiast na cewce 9" (czarna) 0 wzbudzeń na 3.2 i 0 wzbudzeń na 4.0.18.
Wykrywacz na sofcie 4.0.18 jest dużo bardziej stabilny niż na sofcie 3.2 czy 2.0, jest o kilka cm głębszy w ziemi... ale programiści zrobili pewną niewybaczalną rzecz. Na sofcie 4.0.18 przestałem dostrzegać anomalie dźwiękowe, które wskazują na to czy mamy do czynienia z czymś płaskim, regularnym czy z czymś pogniecionym czy nawet okrągłym np. ołowiana kulka. Nawet zardzewiałe kapsle od piwa zaczęły dawać sygnały na kolor bez przełamania na żelazo przy odpowiedniej głębokości zalegania... szrapnele mimo ID 73-75 są nie do rozpoznania ponieważ brakuje im narastającego i opadającego początku i końca tonu. ID wydaje się być bardziej stabilne ale nie we wszystkich przypadkach. Zdarzają się sytuacje, że ID skacze w jakimś zakresie np. 60-80 jak również zdarzają się sygnały które przed wykopaniem dają wysoko a po wykopaniu dają nisko (czasami tak było na sofcie 3.2) lub na odwrót przed wykopaniem sygnał niski a po wykopaniu sygnał wysoki (tego na sofcie 3.2 jeszcze nie doświadczyłem).
Reasumując myślę, że soft powstał specjalnie dla nowych cewek (ujemne ID dostosowuje cechy pierwowzoru do starych cewek), uważam, że jeśli ktoś nie ma zamiaru kupować cewki HF czy PP nie powinien przechodzić na nowy soft 4.0.18, na pewno sobie nie poprawi... przynajmniej na początku. Ponieważ z softem 4.0.18 trzeba uczyć się na nowo całej charakterystyki sprzętu. Cała skala ID przystosowana jest na wysokie częstotliwości do skutecznego wykrywania mikro drobinek złota. Z nowym softem ludzie zaczną kopać więcej folii aluminiowych, więcej śmieci jednym słowem ...
Soft 4.0 ma za zadanie łączyć cechy nowych cewek HF i starych cewek, a z powodu tego, że nie da się stworzyć jednego softu z oddzielnym oprogramowaniem układowym dla danego systemu stworzyli jeden soft który łączy obie cechy, a jak coś jest do wszystkiego to znaczy, że jest do niczego, a w tym przypadku do jednego ;) Dla nas Panowie, na naszym terenie Deus kończy się na sofcie 3.2! niestety :/
aha.. z tego co widzę 4.0.18 doi szybciej akumulatorki ;)
To jest moja opinia, możne się ktoś nie zgadzać ja to rozumiem, walczyć nie będę. Mi praca z 4.0.18 nie przypadła do gustu :(


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: niedziela, 5 marca 2017, 00:01 
Offline
Kwatermistrz
Kwatermistrz

Dołączył(a): niedziela, 27 grudnia 2009, 20:50
Posty: 920
Lokalizacja: Warszawa
I tu dochodzimy do sedna. DEPAR. Ten soft powstał na nowy klon Deusa, i postanowiono wykorzystać cewki i rzucić coś klientom na otarcie łez i zarobienie dodatkowych $. Produkt był przeznaczony na inny rynek, ale co tam, sprzedamy Afrykańczykom parasole na pewno się przydadzą....

Coś chyba ostatnio w XP idzie nie tak. Mam dziwne wrażenie że klon Deusa to jest to samo... i płyta główna jest ta sama. I za chwilę będę miał Deusa w moje komórce ;)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: niedziela, 5 marca 2017, 00:06 
Offline
Moderator
Moderator

Dołączył(a): wtorek, 23 sierpnia 2011, 20:41
Posty: 946
Lokalizacja: Częstochowa
Dropek napisał(a):
nikiel zacznie się właśnie od około -5 w dół i to też w zależności od częstotliwości


Niklowe 10gr 1923 bilo na 74 ;)

ID jest stabilne chyba, ze przedmiot jest na granicy zasiegu detektora (wtedy skacze)

Folia alu doslownie raz mi dala wyzszy sygnal, przewaznie jest ponizej 50 (na v. 3.2 jezeli jest wiekszy kawalek foli rozplaszczony to tez da wyzsze ID)

Chodze na 12kHz

Dzisiaj byl tak naprawde pierwszy test terenowy, ale mnie to oprogramowanie przypadlo do gustu wiec ... jak na razie zostaje :)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: niedziela, 5 marca 2017, 00:14 
Offline
Młodszy Chorąży Sztabowy
Młodszy Chorąży Sztabowy

Dołączył(a): czwartek, 6 września 2012, 12:44
Posty: 176
Lokalizacja: Calypso
szczerze to nie machałem niklowymi monetami przed cewką :D ... pisząc nikiel miałem na myśli meteoryty głównie, może błędnie... ;) na sofcie 3.2 niklowe monety też dawały wysoko na odpowiedniej głębokości ;) z przełamaniem na żelazo aż po całkowite wycięcie tuż przed samą cewką.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: niedziela, 5 marca 2017, 00:36 
Offline

Dołączył(a): poniedziałek, 24 października 2016, 00:06
Posty: 0
ja jutro jade z beta w pole zobaczymy :) ma niby padac ale czego sie nie robi zeby pokopac:)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: niedziela, 5 marca 2017, 00:51 
Offline
Starszy Chorąży
Starszy Chorąży

Dołączył(a): niedziela, 21 marca 2010, 19:13
Posty: 142
Ja tam dalej zostaje przy swoim 2.0 :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: niedziela, 5 marca 2017, 00:52 
Offline
Starszy Chorąży
Starszy Chorąży

Dołączył(a): niedziela, 21 marca 2010, 19:13
Posty: 142
Taktyk napisał(a):
To prawda. Aczkolwiek w przypadku np. MXT udało im się zrobić kosmetyczne poprawki z wersji Tracker do Pro.

Natomiast przyszłość detektorów XP jest w tej chwili w rękach beta testerów :lol:

T.


Zawsze ktoś coś .........Rutus be Deus be liczy się Taktyk ( a co to jest ?)
Problem jest taki ze Altera i Deusa ludzie kupią by potestować a Taktyka myślę że nie.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1572 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 105  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL