Teraz jest wtorek, 5 sierpnia 2025, 03:08

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1572 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 105  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: niedziela, 5 marca 2017, 01:53 
Offline
Porucznik
Porucznik

Dołączył(a): sobota, 12 lipca 2014, 22:51
Posty: 314
Lokalizacja: Pyrlandia
Dropek, czy w swoich testach używałeś Fulltone?
Ja od początku z Deusem chodziłem na fulltonach przyzwyczajony z analoga bez wyświetlacza brać wszystko na ucho i nic nie mogę zarzucić interpretacji dźwiękowej v4.018 w porównaniu do V3.2.
Folie i polmosy ładnie słychać otoczkę dźwiękową, przesterowanie na dużych obiektach też jakieś delikatniejsze dla ucha.
Oczywiście moje odczucia są subiektywne i nie miałem przy sobie dla porównania wykrywki z v3.2


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: niedziela, 5 marca 2017, 02:04 
Offline
Młodszy Chorąży Sztabowy
Młodszy Chorąży Sztabowy

Dołączył(a): czwartek, 6 września 2012, 12:44
Posty: 176
Lokalizacja: Calypso
Ja tylko na multi tonach... być może to, że nie wyłapywałem anomalii dźwiękowych spowodowane było dzisiejszym, dla mnie kiepskim dniem... po prostu napie....ł mnie baniak :D


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: niedziela, 5 marca 2017, 09:57 
Offline
Moderator
Moderator

Dołączył(a): wtorek, 23 sierpnia 2011, 20:41
Posty: 946
Lokalizacja: Częstochowa
Jeszcze jedna rzecz o ktorej zapomnialem

Przy dyskryminacji 0 spokojnie moglem chodzic obok kolegi z Coin Killerem, wystarczylo tylko zmienic dyskryminacje na ujemna (-6.4) i chodzenie obok stawalo sie wrecz niemozliwe (Deus wydawal dzwieki z czestotliwoscia karabinu maszynowego).


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: niedziela, 5 marca 2017, 10:04 
Offline
Kapitan
Kapitan

Dołączył(a): piątek, 22 października 2010, 19:50
Posty: 398
Lokalizacja: Silesia
A ja cierpliwie poczekam na finalną stabilną wersję softu.
Wy wyłapujcie błędy i je zgłaszajcie, a ja poczekam i wgram na spokojnie dopracowanego gotowca :D
zeppo035 - na pewno przetestuję bardzo wnikliwie statyka na nowym sofcie. Mam obok mojej pracy idealne poletko militarne więc będę często je odwiedzał. Mając dwa deusy na początku jedynie w jednym zaktualizuję oprogramowanie dla testów porównawczych - będę starał się oba testować w tym samym czasie i w tych samych warunkach.
Dzisiaj w końcu wyskoczę na kilka godzin potestować dużą cewkę na statyku i w programie PITCH :)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: niedziela, 5 marca 2017, 12:15 
Offline
Młodszy Chorąży
Młodszy Chorąży

Dołączył(a): czwartek, 26 lutego 2015, 21:53
Posty: 117
Lokalizacja: Pomorze Zachodnie - Uznam/Niemcy
Dropek napisał(a):
Ja tylko na multi tonach... być może to, że nie wyłapywałem anomalii dźwiękowych spowodowane było dzisiejszym, dla mnie kiepskim dniem... po prostu napie....ł mnie baniak :D


Na wyzylowanych ustawieniach i Fulltonach to inna bajka Dropek ,jak na 3.2 tak nie lataleś ,a teraz dodatkowo na ujemnej dyskryminacji na 4.0 b gdzie wykrywaz jeszcze bardziej wyczulony testujesz pod multitonami to wiele tracisz i glowa bedzie bolec.
Fajnie jakby weteran pelnych tonow :-) i wyzylowanych ustawien zdal relacje i podal roznice w softach . Dla mnie odkad przelaczylem na fulltony inne dzwieki nie istnieja ,a wieksza ilosc dzwiekow cieszy a nie meczy , moja konsola w serwisie ale jak wroci potestuje ostro roznice w softach .


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: niedziela, 5 marca 2017, 12:57 
Offline
Młodszy Chorąży Sztabowy
Młodszy Chorąży Sztabowy

Dołączył(a): czwartek, 6 września 2012, 12:44
Posty: 176
Lokalizacja: Calypso
Źle mnie zrozumiałeś, ja tylko na multitonach używam deusa na sofcie 3.2 też.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: niedziela, 5 marca 2017, 12:59 
Offline
Starszy Sierżant
Starszy Sierżant

Dołączył(a): środa, 22 maja 2013, 22:38
Posty: 78
pierwsze ładowanie wersji 4 lekko mnie zdziwiło mam ładowarkę sieciową 1A po podłączeniu panelu słuchawek i cewki (cewka ładowana jakieś 4 miesiące temu na panelu pokazywała 3 kreski)cewka od razu migała że pełna po przypadkowym odłączenie słuchawek cewka zaczęła się ładować po podłączeniu słuchawek znowu przestała więc odłączyłem słuchawki i cewka ładowała się oko 1h na 2 i 3.2 nigdy nie zauważyłem takiego zachowania morze 4 potrzebuje większego prądu ładowania :?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: niedziela, 5 marca 2017, 17:51 
Offline
Kwatermistrz
Kwatermistrz

Dołączył(a): niedziela, 27 grudnia 2009, 20:50
Posty: 920
Lokalizacja: Warszawa
Ok dzisiaj pochodziłem z cewką 9 cali HF. Wersja 4.0 B18.

ID bardzo stabilne, audio wygładzone i wyraźnie na full tonach, bo też tylko tak chodzę, można odróżniać obiekty. W zasadzie ID jest potrzebne tylko do sprawdzenia zakresu w którym znajduje się przedmiot.

Używałem programu HOT i DEEP i najwyższej częstotliwości powyżej 50.

Zauważyłem dziwną zależność. Wyższa częstotliwość ID i dźwięki bardziej stabilne... podobnie wykres. Na 14 niestety wszystko mniej stabilne łącznie z obrazowaniem.

Pompowanie do gruntu nie działa. Gleba nisko - zmineralizowana, ale nie daje się skalibrować. Kolega obok też to sygnalizował.

Tracking czy ręczne strojenie działa ok.

Zrobiliśmy test na 1 grosz (międzywojenny) zakopany na sztorc i na płask. Głębokość 15 do 20cm. Brak sygnalizacji. Soft 3.2 ze zwykłą cewką 11 cali minimalnie lepiej. Nawet po podkręceniu kalibracji do gruntu i czułości, nie wielka różnica.

Separowanie obiektów jest genialne przy reaktywności 2.5 z taką chodziłem. W jednym dołku moneta i gwóźdź. Generalnie na śmietniki audio, obrazowanie - jak marzenie. Niestety zasięgi są przeciętne... muszę pochodzić dłużej i zmienić cewkę na 11 cali.

Zmieniałem częśtotliwość bawiłem się ustawieniami.... i nie na wiele to się zdało.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: niedziela, 5 marca 2017, 20:47 
Offline
Kwatermistrz
Kwatermistrz

Dołączył(a): niedziela, 27 grudnia 2009, 20:50
Posty: 920
Lokalizacja: Warszawa
Jedna ważna rzecz. Dźwięk koksu jest zdecydowanie bardziej przesterowany jak dodamy ID to nie ma opcji, żebyśmy to kopali. Z 3.2 miałem z tym czasem problem.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: niedziela, 5 marca 2017, 20:51 
Offline
Starszy Chorąży
Starszy Chorąży

Dołączył(a): piątek, 8 czerwca 2007, 21:54
Posty: 144
Lokalizacja: Zielonka
Ludy - beta znaczy z definicji, że obarczona błędami...
Wyjdzie finalna to wówczas będzie można narzekać.
Moim zdaniem sofcik całkiem miły, jakby czulszy na drobiazgi, mniej popierdów, mniej wzbudzeń od pinpointera czy kolegi z boku.
Wreszcie dali zapamiętywanie ustawienia GB przy zmianach częstotliwości, wcześniej było to upierdliwe...
Bez problemu można biegać na max czułości.
Z minusów - na 7kHz jakby gorzej działało ID.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: niedziela, 5 marca 2017, 21:02 
Offline
Kwatermistrz
Kwatermistrz

Dołączył(a): niedziela, 27 grudnia 2009, 20:50
Posty: 920
Lokalizacja: Warszawa
Z dziś na szybko:
https://www.youtube.com/watch?v=ExevGrtpOvY


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: niedziela, 5 marca 2017, 21:51 
Offline
Młodszy Chorąży
Młodszy Chorąży

Dołączył(a): niedziela, 16 lutego 2014, 17:23
Posty: 116
Lokalizacja: Mazowsze
Shelton ; na trybie deep jak głęboko kopaleś? Jak wykrywacz na tak wysokiej częstotliwości reaguje na kamienie?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: niedziela, 5 marca 2017, 22:09 
Offline
Kwatermistrz
Kwatermistrz

Dołączył(a): niedziela, 27 grudnia 2009, 20:50
Posty: 920
Lokalizacja: Warszawa
5-15 cm. Ale widzisz to kwestia miejsca. Nie ma co przesądzać. Test z monetą nie był łatwy. To mała moneta. Kamienie widzi idealnie - przesterowane i pionowy wykres. Lepiej niż w 3.2.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: niedziela, 5 marca 2017, 22:35 
Offline
Starszy Sierżant
Starszy Sierżant

Dołączył(a): środa, 22 maja 2013, 22:38
Posty: 78
dziś pierwsze kopanie na 4b18 dla mnie dużo lepszy jak 3.2 dużo stabilniejszy na minusowej dyskryminacji na ful tonach dużo spokojniejszy wydaje się głębszy na reaktywności 2 szybszy w porównani z 3.2 ja na razie zostaje z betą mimo jej błędów mam nadzieje że finalna 4 będzie jeszcze lepsza :1


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: deus v4 co wiemy
PostNapisane: niedziela, 5 marca 2017, 23:56 
Offline
Starszy Chorąży Sztabowy
Starszy Chorąży Sztabowy

Dołączył(a): wtorek, 19 czerwca 2012, 23:53
Posty: 207
Shelton napisał(a):



dzięki za film. Test moim zdaniem wypadł korzystnie, ja bym to kopał. W momencie jak mówiłeś nie do wykopania miałeś piękny czysty sygnał. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1572 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 105  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL