witam, i przytrafiło się i mnie: Przestrzegam wszystkich przed zakupami w tym sklepie wysyłkowym
http://www.centrumelektroniki.pl/index.php Posiadają dużą ofertę wykrywaczy na Allegro. Problem z nimi jest taki że nie dostarczają do zakupionego sprzętu polskich kart gwarancyjnych (dotyczy sprzętu Garrett-a) i nie chcą wydać jej na żądanie, odsyłają do polskiego dystrybutora w tym wypadku Viking-a. Po konsultacji z Vikingiem wynika że sam paragon fiskalny w razie reklamacji sprzętu/naprawy nie wystarczy co jest z resztą zapisane w ich Regulaminie Sprzedaży Internetowej punkt: C "Gwarancje Postępowanie Reklamacyjne"
http://www.viking.waw.pl/regulamin.pdf Po ponownym kontakcie ze sklepem z Tarnowskich Gór, odbijają piłeczkę znowu w stronę dystrybutora i wklepują regułkę że sam paragon wystarczy. Ręce opadają, tracę też nadzieję na otrzymanie tego papierka!
CZY SPOTKAŁ SIĘ JUŻ KTOŚ Z PODOBNĄ PRAKTYKĄ TEGO SKLEPU?
-jak bym miał blisko to bym się tam przejechał! Dodam jeszcze że jeśli sprawa nie zostanie załatwiona dla mnie pozytywnie to umieszczę ten post we wszystkich grypach, forach włącznie z tymi zagranicznymi, a jak wydadzą kartę to odszczekam wszystko.
-dla zainteresowanych posiadam historię mailową pomiędzy mną sklepem a Vikingiem- pozdrawiam i póki co przestrzegam!