Teraz jest piątek, 14 listopada 2025, 21:59

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Rutus serwis- pytanie o życzliwość
PostNapisane: sobota, 15 listopada 2014, 18:44 
Offline
Chorąży Sztabowy
Chorąży Sztabowy

Dołączył(a): niedziela, 10 lipca 2011, 22:28
Posty: 192
Lokalizacja: Kurpie
Witam Panów,

mam problem, a pytanie kieruje do ludzi, którzy mieli jakąś przygodę z serwisowaniem swoich sprzętów.

W mojej proximie pęknięciu uległo mocowanie sondy z jednej strony, nie od uderzenia itp tylko tak po prostu, podczas spacerku na polu. Napisałem do serwisu i otrzymałem odpowiedź że jeśli mam gwarancję to zostanie to zrobione, jeśli już nie to trzeba kupić nową sondę- 265 zł. Gwarancję miałem, tylko podczas przeprowadzki gdzieś się zawieruszyła...

Gwarancję w końcu znalazłem i okazało się, że skończyła się dokładnie 1 dzień po tym, kiedy zgłosiłem do serwisu swój problem.

I teraz moje pytanie- czy mogę liczyć na dobroduszność serwisu i naprawienie tego w ramach gwarancji, czy raczej nie.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Rutus serwis- pytanie o życzliwość
PostNapisane: sobota, 15 listopada 2014, 19:08 
Offline
Młodszy Chorąży
Młodszy Chorąży

Dołączył(a): wtorek, 27 grudnia 2011, 02:09
Posty: 100
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Dzwoń i rozmawiaj.Ja mialem problem z wykrywką, po gwarancji ok 4 lata.Wysłalem do serwisu i za śmieszna kasę dostałem spowrotem wykrywacz jak nowy tzn. nowa sztyca z włókna,klawiatura ,sonda,najnowsze oprogramowanie.Byłem zaskoczony.Uwazam,że serwis Rutusa jest na wysokim poziomie.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Rutus serwis- pytanie o życzliwość
PostNapisane: sobota, 15 listopada 2014, 19:12 
Offline
Pułkownik
Pułkownik

Dołączył(a): sobota, 10 grudnia 2011, 21:36
Posty: 566
Lokalizacja: ok RADOMSKO
Myślę, że w takiej sytuacji najszybciej dogadasz się z P. Arkiem. Bardzo życzliwy gość.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Rutus serwis- pytanie o życzliwość
PostNapisane: sobota, 15 listopada 2014, 19:15 
Offline
Chorąży Sztabowy
Chorąży Sztabowy

Dołączył(a): niedziela, 10 lipca 2011, 22:28
Posty: 192
Lokalizacja: Kurpie
Czyli można znaleźć gdzieś na stronie numer telefonu do Pana Rutyny po prostu zadzwonić porozmawiać?
Dzięki za pomoc !


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Rutus serwis- pytanie o życzliwość
PostNapisane: sobota, 15 listopada 2014, 19:17 
Offline
Pułkownik
Pułkownik

Dołączył(a): sobota, 10 grudnia 2011, 21:36
Posty: 566
Lokalizacja: ok RADOMSKO
pw


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Rutus serwis- pytanie o życzliwość
PostNapisane: wtorek, 18 listopada 2014, 22:40 
Offline
Generał Broni
Generał Broni

Dołączył(a): środa, 22 lutego 2006, 21:56
Posty: 3296
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Potwierdzam słowa Darka, jestem pewien, że będziesz po kontakcie z Panem Arturem zaskoczony życzliwą i profesjonalną obsługą serwisową. Nie stresuj się więc póki co i napisz, jak się problem rozwiązał. :1


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Rutus serwis- pytanie o życzliwość
PostNapisane: środa, 19 listopada 2014, 00:20 
Offline
Pułkownik
Pułkownik

Dołączył(a): piątek, 5 lipca 2013, 10:22
Posty: 559
Lokalizacja: Głubczyce i okolice.
potwierdzam słowa kolegów nie dawno miałem przyjemność sprawdzenia jak działa gwarancja w Rutusie i powiem tyle że życie byłoby prościejsze i lepsze jak by wszyscy podchodzili do sprawy tak jak pan Rutyna! :1 W moim przypadku też problem z sondą błahy co prawda (wykruszone uszczelnienie) a serwis wymienił ją na nową.

pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Rutus serwis- pytanie o życzliwość
PostNapisane: środa, 19 listopada 2014, 01:42 
Offline
Generał Broni
Generał Broni

Dołączył(a): niedziela, 19 czerwca 2011, 20:38
Posty: 1381
Lokalizacja: z tela
thomas71 napisał(a):
życie byłoby prościejsze i lepsze jak by wszyscy podchodzili do sprawy tak jak pan Rutyna!

i ja też tak myślę...

Oby starczyło Mu sił i chęci...
czyli - niekoniecznie Musi takim być...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Rutus serwis- pytanie o życzliwość
PostNapisane: środa, 19 listopada 2014, 08:27 
Offline
Kapitan
Kapitan

Dołączył(a): środa, 6 marca 2013, 21:45
Posty: 358
wiedzmin napisał(a):
Czyli można znaleźć gdzieś na stronie numer telefonu do Pana Rutyny po prostu zadzwonić porozmawiać?

:D A czy to takie dziwne? :) Poza tym on jest konstruktorem i producentem sprzętu, a nie handlarzem bez rzetelnej wiedzy.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Rutus serwis- pytanie o życzliwość
PostNapisane: środa, 19 listopada 2014, 12:44 
Offline
Chorąży Sztabowy
Chorąży Sztabowy

Dołączył(a): niedziela, 10 lipca 2011, 22:28
Posty: 192
Lokalizacja: Kurpie
Dzięki za odzew :)

na razie jestem po telefonie do Pana Rutyny, który powiedział, że jest szansa na naprawę tego w ramach gwarancji i poprosił żebym przysłał cały wykrywacz na adres firmy, a on po ocenie uszkodzenia podejmie decyzję o której zostanę poinformowany.

P.S: dodatkowym problemem jest to, że źle spojrzałem na termin upływu gwarancji(chyba ze szczęścia, że ją znalazłem) - pomyliłem październik z wrześniem, czyli gwarancja skończyła się 3 tygodnie przed tym, kiedy zgłosiłem problem do serwisu, choć mocowanie popsuło się już ze 2 miesiące temu i to tylko moje zaniedbanie, że nie zgłosiłem tego od razu.

To wszystko wytłumaczyłem uczciwie Panu Arkadiuszowi no i zobaczymy co z tego wyjdzie. I tak cieszę się, że nie usłyszałem od razu kategorycznego nie, jak to z reguły w takich sprawach bywa.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Rutus serwis- pytanie o życzliwość
PostNapisane: czwartek, 20 listopada 2014, 00:22 
Offline
Porucznik
Porucznik

Dołączył(a): sobota, 9 czerwca 2012, 11:57
Posty: 335
Lokalizacja: XxX
takie sytuacje się zdarzają, powinno przejść, w końcu nie zrobiłeś tego umyślnie, napisz jaki będzie finał tej sytuacji.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Rutus serwis- pytanie o życzliwość
PostNapisane: poniedziałek, 8 grudnia 2014, 22:38 
Offline
Chorąży Sztabowy
Chorąży Sztabowy

Dołączył(a): niedziela, 10 lipca 2011, 22:28
Posty: 192
Lokalizacja: Kurpie
Już wszystko załatwione!

Wysłałem wykrywacz do serwisu. Za dwa dni zadzwonił miły facet i w luźnej rozmowie dopytał co tam się wykrywaczowi stało. Dziś rano zapukał do drzwi kurier ( w sumie byłem zaskoczony, bo myślałem, że najpierw dostanę jakiegoś maila czy telefon). Otwieram karton, a tam nowiusieńka, błyszcząca jak sreberka po kwasku cytrynowym SONDA :)

Rutus :1


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Rutus serwis- pytanie o życzliwość
PostNapisane: poniedziałek, 8 grudnia 2014, 23:08 
Offline
Generał Broni
Generał Broni

Dołączył(a): czwartek, 5 stycznia 2012, 17:28
Posty: 1220
Lokalizacja: GLIWICE
I to jest jeden z wielu powodów dlaczego zostałem przy Optimie :)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Rutus serwis- pytanie o życzliwość
PostNapisane: środa, 10 grudnia 2014, 11:54 
Offline
Specjalista
Specjalista

Dołączył(a): poniedziałek, 14 lutego 2011, 15:43
Posty: 3400
Lokalizacja: Alta Ecclesia
I wlasnie dlatego Rutus to bedzie moj nastepny wykrywacz.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Rutus serwis- pytanie o życzliwość
PostNapisane: środa, 10 grudnia 2014, 12:03 
Offline
Generał Broni
Generał Broni

Dołączył(a): piątek, 17 października 2014, 10:49
Posty: 1168
Lokalizacja: Podlasie
Osobiście sam byłem bardzo miło zaskoczony naprawą gwarancyjną.Sprawa została szybko załatwiona po wykonaniu jednego telefonu.Bardzo dobry przykład dla innych serwisów.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL