Teraz jest sobota, 15 listopada 2025, 00:38

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Rutus serwis- pytanie o życzliwość
PostNapisane: środa, 10 grudnia 2014, 15:28 
Offline
Generał Broni
Generał Broni

Dołączył(a): czwartek, 26 czerwca 2008, 11:21
Posty: 3145
Serwis i podejście do klienta prima sort.
W Argo padła sonda CC - która została przesłana do serwisu do tygodnia serwis odesłał nową sodę.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Rutus serwis- pytanie o życzliwość
PostNapisane: środa, 10 grudnia 2014, 16:21 
Offline
Specjalista
Specjalista

Dołączył(a): sobota, 10 grudnia 2011, 21:04
Posty: 3861
Lokalizacja: Opole
AZAZEL napisał(a):
Serwis i podejście do klienta prima sort.
W Argo padła sonda CC - która została przesłana do serwisu do tygodnia serwis odesłał nową sodę.

Miałem identyczną sytuację. Tylko u mnie po prawie 2 latach intensywnego używania padła sonda DD w Optimie - po tygodniu miałem już nową. Zadzwoniłem żeby podziękować i dowiedzieć się co się stało w starej sondzie (do końca nie byłem pewien czy nie uszkodziłem jej mechanicznie) - Pan Arek powiedział że jeszcze nie sprawdził ,po prostu wysłał nową.
Serwis i podejście do klienta REWELACYJNE :1
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Rutus serwis- pytanie o życzliwość
PostNapisane: środa, 10 grudnia 2014, 16:43 
Offline
Generał Broni
Generał Broni

Dołączył(a): piątek, 17 października 2014, 10:49
Posty: 1168
Lokalizacja: Podlasie
Przed zakupem nowego detektora też miałem obawy jaki wybrać.Po poczytaniu wielu postów zdecydowałem się na zakup Argo i teraz nie żałuje,wiem że jak coś nawali to nie zostanę sam ze swoim problemem.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Rutus serwis- pytanie o życzliwość
PostNapisane: czwartek, 11 grudnia 2014, 00:54 
Offline
Generał Broni
Generał Broni

Dołączył(a): wtorek, 4 listopada 2008, 13:19
Posty: 1051
Lokalizacja: Szczecin
Szczerze powiem, że mnie też przekonało podejście Rutusa do klienta, o którym dużo czytałem na forach. Dotychczasowe wykrywacze sprzedawałem przed upływem gwarancji, żeby w razie czego nie mieć problemów :) Teraz jestem spokojny.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL