Teraz jest piątek, 18 lipca 2025, 19:50

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 374 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 25  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Wady fabryczne wykrywaczy, złe serwisy, gdzie nie kupowa
PostNapisane: niedziela, 13 marca 2016, 00:13 
Offline
Generał Broni
Generał Broni

Dołączył(a): czwartek, 19 kwietnia 2012, 12:27
Posty: 1038
Te "24 miesiące" to odpowiedzialność sklepu z tytułu "niezgodności towaru z umową" i jest odpowiedzialnością SPRZEDAWCY za sprzedany towar i jest CAŁKOWICIE NIEZALEŻNA od jakiejkolwiek gwarancji producenta . Warunki reklamowania określa stosowna ustawa POLSKA.

"5-lat gwarancji PRODUCENTA" to z kolei odpowiedzialność PRODUCENTA za WYPRODUKOWANY towar. Jej warunki określone są na piśmie, zapewne na stronie producenta lub w manualu, albo dostępne u dystrybutora. I teraz najlepsze - ta odpowiedzialność podlega lokalnemu prawu miejsca działalności (rejestracji) producenta, czyli w takim przypadku nie prawu polskiemu.

To jak realizowany jest taki serwis gwarancyjny producenta jest regulowane zwykle na zasadzie umowy dystrybutor - producent, i tu dla jasności sprawy trzeba zwrócić się w sposób nieulotny (np. mail) do dystrybutora.

Jeszcze jedno - takie wydłużone, wieloletnie gwarancje miewają różne zapisy szczegółowe, jak np. ze takiej 5-letniej gwarancji mogą podlegać tylko podzespoły, a za pracę się płaci, etc. Trzeba DOKŁADNIE zapoznać się ze szczegółami takiej gwarancji, żeby potem w razie czego nie tracić nerwów.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Wady fabryczne wykrywaczy, złe serwisy, gdzie nie kupowa
PostNapisane: niedziela, 13 marca 2016, 17:59 
Offline
Szeregowy
Szeregowy

Dołączył(a): poniedziałek, 4 lutego 2013, 23:41
Posty: 2
_cheetah_
Dziękuję za informacje i wyjaśnienia,w praktyce jest jak pisałem,w ciągu 24 miesięcy można prześladować,błagać,jęczeć,grozić ,molestować sprzedawcę,za niesprawny towar,a potem ewentualnie kajakiem dostarczyć wykrywkę za bajorko ,prosto do producenta ! :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Wady fabryczne wykrywaczy, złe serwisy, gdzie nie kupowa
PostNapisane: niedziela, 13 marca 2016, 23:53 
Offline
Generał Broni
Generał Broni

Dołączył(a): czwartek, 19 kwietnia 2012, 12:27
Posty: 1038
No, tak zwykle bywa, że przy naprawie gwarancyjnej wysyłkę do producenta / serwisu płaci użytkownik, a wraca na koszt producenta / serwisu. Ale, jak napisałem - 'zwykle', w konkretnej sytuacji może być inaczej... trzeba czytać uważnie, głównie, to co na końcu, drobnym maczkiem, jeśli jest... ;)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Wady fabryczne wykrywaczy, złe serwisy, gdzie nie kupowa
PostNapisane: czwartek, 31 marca 2016, 19:00 
Offline
Chorąży
Chorąży

Dołączył(a): poniedziałek, 27 kwietnia 2015, 15:32
Posty: 123
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Czy ktoś z szanownych forumowiczów miał do czynienia z serwisem CE z Tarnowskich Gór? Wysłałem tam pointer firmy Makro. Co prawda minął dopiero tydzień, ale mam pewne obawy. :(


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Wady fabryczne wykrywaczy, złe serwisy, gdzie nie kupowa
PostNapisane: czwartek, 31 marca 2016, 19:05 
Offline
Generał Dywizji
Generał Dywizji

Dołączył(a): środa, 29 października 2008, 22:56
Posty: 861
CE to nie serwis tylko sprzedawca całego elektronicznego badziewia w tym wykrywaczy.
Pewnie odesłali do któregoś dealera. Musisz czekać 2tygodnie.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Wady fabryczne wykrywaczy, złe serwisy, gdzie nie kupowa
PostNapisane: wtorek, 5 kwietnia 2016, 15:09 
Offline
Generał Brygady
Generał Brygady

Dołączył(a): sobota, 19 czerwca 2004, 18:15
Posty: 727
Lokalizacja: Mazowsze
Trafił do mnie na stół operacyjny White's Matrox M6. Objawy - nagle przestał wydawać dźwięki, mimo działającej reszty elektroniki. Wewnątrz - pęknięty rezystor R68 10 Ohm, obudowa SMD2512. Rezystor bardzo specyficznie pęknięty i przesunięty. Co ciekawe - bez śladu nadpania. Ponadto nie sądzę, aby autor projektu wykrywacza tak dobrał tranzystor, że odkładało się na nim graniczne 1W. Układy projektuje się z zachowaniem marginesu bezpieczeństwa. Moim zdaniem przyczyna tkwi w fabrycznum procesie lutowania płytki. Tylko raz widziałem identycznie uszkodzony element - pęknięty przy źle ustawionym profilu temperatury w piecu lutowniczym. Tak też mogło być i w tym przypadku. Pęknięcie rezystora mogło spowodować, że prąd płynął tylko częścią elementu. W efekcie doszło do silnego nagrzewania rezystora i jego stopniowego "rozsuwania się" po stopionej na padach cynie.
Oczywiście naprawa takiej usterki jest bezproblemowa nawet dla amatora. Jednak jak widać - wpadki zdarzają się nawet najlepszym firmom.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Wady fabryczne wykrywaczy, złe serwisy, gdzie nie kupowa
PostNapisane: wtorek, 19 kwietnia 2016, 16:40 
Offline
Chorąży
Chorąży

Dołączył(a): poniedziałek, 27 kwietnia 2015, 15:32
Posty: 123
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Cytuj:
Czy ktoś z szanownych forumowiczów miał do czynienia z serwisem CE z Tarnowskich Gór? Wysłałem tam pointer firmy Makro. Co prawda minął dopiero tydzień, ale mam pewne obawy. :(


Od wysłania minął miesiąc. Nadal czekam. Niby pointer został wysłany do serwisu producenta w Niemczech. Delikatnie mówiąc, jestem zdenerwowany.
Dobrze, że to tylko pointer. Gorzej by było, gdyby był to wykrywacz. Mogłem posłuchać kolegi Rizara i wysłać bezpośrednio do Niemiec :(


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Wady fabryczne wykrywaczy, złe serwisy, gdzie nie kupowa
PostNapisane: poniedziałek, 25 kwietnia 2016, 12:07 
Offline
Podporucznik
Podporucznik

Dołączył(a): poniedziałek, 27 lipca 2015, 10:33
Posty: 251
damiano napisał(a):
Całe szczęście że nie ma.
Walcz bo do tego dochodzi że w czasie gwarancji Gwarant olewa Klienta, a co się dzieje po gwarancji to już można się tylko domyślać.... Naprawa sprzętu prawie w cenie nowego egzemplarza....

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka


No - niestety byłeś złym prorokiem - po raz drugi odesłano do mnie sprzęt jako sprawny - a jest wręcz przeciwnie.
Film dokumentuje problem:
https://www.facebook.com/tomek.sliwinsk ... 8106051308

Wariuje totalnie - przy ustawieniu czułości 3/8. Aby próba była obiektywna - wcześniej przeszedłem przez ten teren z "kanarkiem" - ani jednego sygnału. Ech....


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Wady fabryczne wykrywaczy, złe serwisy, gdzie nie kupowa
PostNapisane: poniedziałek, 25 kwietnia 2016, 15:24 
Offline
Generał Broni
Generał Broni

Dołączył(a): poniedziałek, 23 lipca 2007, 20:01
Posty: 2324
Wypada nagrać i wysłać im filmik albo pofatygować się osobiście i zaprezentować defekt.
Wszystko zależy jak daleka ma być to wycieczka....

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Wady fabryczne wykrywaczy, złe serwisy, gdzie nie kupowa
PostNapisane: poniedziałek, 25 kwietnia 2016, 15:26 
Offline
Podporucznik
Podporucznik

Dołączył(a): poniedziałek, 27 lipca 2015, 10:33
Posty: 251
Z Gliwic do Warszawy - daleko......


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Wady fabryczne wykrywaczy, złe serwisy, gdzie nie kupowa
PostNapisane: środa, 3 sierpnia 2016, 17:21 
Offline

Dołączył(a): niedziela, 31 lipca 2016, 19:01
Posty: 0
Lokalizacja: Pyrlandia
Witam, kupował ktoś wykrywkę czy cokolwiek w Militaria.pl ? Planuję tam zakup w sklepie stacjonarnym w Poznaniu, chętnie poznam opinie.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Wady fabryczne wykrywaczy, złe serwisy, gdzie nie kupowa
PostNapisane: środa, 21 grudnia 2016, 22:50 
Offline
Młodszy Chorąży Sztabowy
Młodszy Chorąży Sztabowy

Dołączył(a): piątek, 12 września 2014, 20:20
Posty: 164
Lokalizacja: Wyspy
Ten post już trochę stary ale można go między Pinokiowe bajki wcisnąć

Kenny napisał(a):
co do wad fabrycznych :)
co już razem z Jackiem przeżyliśmy
łamiąca się rura w F75 :)


Ten wykrywacz nie ma wady fabrycznej w postaci 'łamiącej się rury' ale jest możliwe jej pęknięcie przez dokręcenie zacisku że zbyt dużo siłą.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Wady fabryczne wykrywaczy, złe serwisy, gdzie nie kupowa
PostNapisane: piątek, 30 grudnia 2016, 20:41 
Offline
Młodszy Chorąży
Młodszy Chorąży

Dołączył(a): poniedziałek, 23 września 2013, 17:20
Posty: 119
Lokalizacja: Dolny Śląsk
mi kiedyś F75 spakowana do plecaka przyjęła postać banana, po próbie wyprostowania,też strzeliła w tym miejscu co u Kennego, (nie na zacisku sztycy)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Wady fabryczne wykrywaczy, złe serwisy, gdzie nie kupowa
PostNapisane: wtorek, 10 stycznia 2017, 13:07 
Offline
Szeregowy
Szeregowy

Dołączył(a): piątek, 7 listopada 2014, 12:36
Posty: 1
To ja się dorzucę
Takie króciutkie info na temat znanej wielu firmie VIKING co mnie spotkało i żeby was to nie spotkało zachęcam do lektury
Opisze całą sytuację.
Zdecydowałem sie kupić Fishera F44. Niestety 2miesiace temu zauważyłem że wykrywacz wyłącza się samoczynnie i nie da się go ponownie włączyć dopiero pomagało wyciągnięcie baterii, jak również dziwnie się wzbudzał. To wszystko opisałem dokładnie i dołączyłem do wykrywacza i wysłałem do jednego z dystrybutorów regionalnych u którego wykrywacz został kupiony on oczywiście odesłał go dalej do firmy VIKING. Zdiagnozowano uszkodzona elektroniki OK!!! po oczekiwaniu około 2 tygodni kurier dostarczył do mnie "niby" naprawiony wykrywacz, zaznaczam że w pudełku nie było jakiejkolwiek informacji ze strony firmy Viking , co było naprawione i co było wymienione. Zmontowałem w domu wykrywacz uruchomiłem sprawdziłem super nie wyłącza się samoczynnie jest OK na następny dzień poszedłem w teren i już po 5min pracy wykrywacza zauważyłem sytuacje taką
https://www.youtube.com/watch?v=XNfZsZmKPGg to jest film nagrany prze zemnie dzień po odbiorze wykrywacza z serwisu, ta usterka zgłaszana była razem z usterką elektroniki i nie została przez firme Viking usunięta!!!!!! ewidentnie ta sama usterka która jest pokazana na innym filmie https://www.youtube.com/watch?v=2UZR7-EhB2I ok wiec napisałem email bezpośrednio do firmy Viking był to czwartek, w którym opisałem dokładnie cała sytuacje i poprosiłem o kontakt z moją osobą. we Wtorek następnego tyg nie bylo od nich żadnej odpowiedzi taki Email jak i telefonicznej. Zadzwoniłem do firmy Viking i pytam czy nie czytaja kompletnie email? bo czekam juz kilka dni na odpowiedź. Osoba z którą rozmawialem zaczela sie w idiotyczny sposób tlumaczyć ze tak tak email był przeczytany i że odpowiedzą na niego za dwa dni !!!!!!!!!!!!!! czyli czwartek tydzień po wysłaniu mojego email l!!!!!!!!!!!! ok więc czekam do czwartku. Mamy Piątek odpowiedzi nadal brak wiec dzwonię ponownie, telefon odbiera zupelnie inna osoba i tlumacze jej jaka jest sytuacja on mówi że nic mu nie wiadomo o mojej sprawie :-):-) i mówi żebym ponownie wysłał wykrywacz do sklepu w którym go kupiłem. Wiec pytam czy nie moge tego załatwić już bez pośrednio z wami pomijajac regionalnego dystrybutora u którego kupiłem wykrywacz, szkoda czasu na kurierów przesyłania od jednego do drugiego. Odpowiedz ze storny firmy Viking Nie bo oni mają swoje procedury i musze zrobic wysyłke przez sklep w którym kupilem wykrywacz!!!! ok zgodzilem się i pytam jeszcze czy głupia wymiana cewki na nową znowu bedzie trwać 2 tygodnie, absolotnie nie teraz mamy zapas cześci serwisowych szybciutko to zalatwimy minęło prawie dwa tyg od wysłania wykrywacza dzis odebrałem przesyłke do kuriera rozpakowalem złożyłem i taki oto efekt mnie zastał SZOK !!!!!! https://www.youtube.com/watch?v=GDGRRHzGbm4 To jest cewka CAŁKOWICIE NOWA!!!! która przy poruszeniu kablem przy wejsciu do cewki powoduje wzbudzanie sie wykrywacza i jest to najprawdopodobniej WADA FABRYCZNA CEWKI Najciekawsze jest to że mój internetowy znajomy który również kilka miesięcy temu mail identyczny problem ze swoim F44 ale pochodził on z dystrybucji firmy "KOLBA" czyli drugiego przedstawiciela Fishera na rynku polskim i u niego reklamacja trwała 2dni!!!!!! wykrywacz został w 100% odesłany sprawny z serwisu. Nawet dystrybutorzy regionalni, sklepy internetowe które współpracują z firmą VIKING z tego co się dowiadywałem również nie są zadowolone ze wspópracy z nimi i kompletnie mnie to nie dziwi Są takimi samymi klientami jak my tylko hurtowymi. Po rozmowach z właścicielem Firmy której wykrywacz został zakupiony wysłaniu do niego pisma. Otrzymałem odpowiedz iż firma Viking stwierdziła że wysyłała do mnie w 100% sprawny sprzęt :-) :-) :-) ale oczywiście są skłonni doprowadzić sprzęt do całkowitej sprawności po raz kolejny :-) acha i że nie ma zadnej dokumentacji napraw bo być może wykrywacz był sprawny i nie potrzebował naprawy serwisowej (hmmm Dziwne bo elektornika naprawiona to chyba CUD) I tu własnie jest kompletny z ich strony brak profesjonalizmu nawet nie sprawdzili wykrywacza przed wysyłka do mnie czy aby na pewno działa w 100% sprawnie, nie raczyli skontaktować się ze mną osobiście mając moje dane i nr tel zeby w normalny sposób załatwić sprawę. TO NIE KONIEC skontaktowałem sie bezpośrednio z firmą FIRSTTEXAS w USA po przedstawieniu całej sytuacji Pani ANNIE KLINKENBERG osobście zajmującej sie przedstawicielstwami na świecie dostałem odp ciągu 24h z podziękowaniami za przedstawiona dokładnie sytuacje i informacja że pierwszy ze skarga na firmę Viking to nie jestem i że przesyła polecenie do firmy KOLBA żeby to ona rozwiązała mój problem z Naprawa wykrywacza a nie firma Viking. Tak wiec przestrzegam was przed zakupem w firmie Viking jak i z sieci ich dystrybucji. MAM rółwnież nagrane wszystkie rozmowy tel z firmą Viking jak np kłamia co do szybkiego terminu wymiany cyewki iż chwala się tym że mają aktualnie zapas czesci serwisowych na miejscu. Żenujące
Głównym odpowiedzialnym za wasze wykrywacze jest GWARANT !!!! i niekoniecznie jest nim sklep internetowy w którym kupiliście sprzęt. Jestem również po rozmowie z Powiatowym Rzecznikiem Praw Konsumenta u którego również dowiedziałem się że np; koszty wysyłki sprzętu na Gwarancje lezą po stronie GWARATNA nie KONSUMENTA!!! Mozecie również iścić roszczenia z tytułu RĘKOJMI od SPRZEDAWCY który Gwarantem nie jest zachęcam do zapoznania się z Art 577-582 Kodeksu Cywilnego


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Wady fabryczne wykrywaczy, złe serwisy, gdzie nie kupowa
PostNapisane: czwartek, 8 czerwca 2017, 14:14 
Offline
Podporucznik
Podporucznik

Dołączył(a): sobota, 20 sierpnia 2011, 20:38
Posty: 265
Lokalizacja: Wieruszów Wieluń
Witam.Mam pytanie odnośnie sklepu Mocny Sygnał ,czy wy też macie problem ze skontaktowaniem się z tym sklepem? Od dwóch tygodni pisze maile,dzwonie,wysyłam PW i zero kontaktu,naprawdę gdybym mógł zakupić to co chce gdzieś indziej pierdzieliłbym ten sklep,a tak jestem skazany na łaske


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 374 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 25  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL